11 Temmuz 2011 Pazartesi

düşünce

Yazdıklarımı veya düşündüklerimi birinin daha düşünmüş olduğunu öğrenince, bi kitapta büyük bi yazardan falan okuyunca, neredeyse benimle aynı cümleyi kurmuş olduğunu görünce üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum ve galiba feci derecede içerliyorum. Hele adam bunları 50 yıl falan önce yazmışsa falan kendi ağzıma kürekle vuruyorum. Yazmaktan neredeyse vazgeçecek gibi olup, la havle çekip tekrar başlıyorum sonra, gidip kahve falan yapıyorum, balkondan aşaya bakıyorum, uyuyup uyanıp, mısır falan yiyip gene oturuyorum yazmaya. Kalkıp Tolstoy'a çemkirecek veya günümüz yazarlarına yazma diyecek değilim ya.

Allahım dilim ve düşüncemde çağıma tutsak etme beni, ama ondan çok da uzak düşürme. (Tahsin Yücel niyaz etmiş ben de amin diyorum) Amin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder