1 Haziran 2010 Salı

Sinek olayı

Geçen akşam televizyonda Family guy’a rastladım. Pek takip ettiğim bi dizi değil fakat “du bakalım” deyip izlemeye başladım. Bi de baktım ki daha önce izlediğim bir bölümdü. Doğru dürüst izlemediğim, onlarca bölümü yayınlanmış bu dizinin aynı bölümüne tesadüf ediyorum. Sanıyorum o anda işleyen fenomen, olasılık hesabından çok hayatın döngüselliği ile ilgili bir şey olmalı. Hayatım şu an seyrettiğim Family Guy bölümü ile daha önce izlediğim bahsi geçen bölüm arasında bir çemberi tamamlamış olmalı. Hoop başladığımız noktaya döndük işte. Tarih tekerrürden ibaretse, benim tarihimin de referans noktası Family Guy’ın o bölümü olmalı. Kişisel tarihim açısından gerçekten çok fazla endişelendim. Hayat döngülerimin başka başlangıç noktalarında da başlamasını ve tekerrürünü tamamlamasını istiyorum(en azından daha anlamlı bişeyle). Yarın bi gün dizi yayından kaldırılsa, başı sonu olmayan bir döngü içinde çemberi tamamlayamıycam demek ki.

Kendimi sonunda teselli edebildiğim tek nokta bunun sadece küçücük bir döngü olduğu. Ufacık olduğundan hemen farkına varmış olmalıyım öyle değil mi. Önemsiz bişi, nolcak olm aynı bölümler falan. Ben bunu fark edince de akşam akşam canımı sıkmayı başarmış bir şekilde olasılıklar evreninde kaybolup gitmiş olmalı. Sinek de küçük sonuçta ama işte naparsın. İçinde bulunduğum olasılık evreninde böyle şeylerin olmasını istemiyorum ve geçen yazdan kalan baygonu salakça evin içine sıkıyorum. En azından şu an bulunduğum evrende bir daha o şişko herifi, karısını, çocuklarını, köpeğini falan görmek istemiyorum. Başka bi evrende tekrar karşılaşıncaya kadar hoşça kal Family Guy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder